Onze sponsoren:

Wat is CMV?

Cool Moves Volley

De afkorting CMV staat voor Cool Moves Volley. Cool Moves Volley (CMV) is een volleybal vorm voor kinderen van 6 t/m 12 jaar waarin kinderen stap voor stap leren volleyballen. CMV wordt gespeeld op 6 niveaus waarbinnen de volleybaltechnieken worden geleerd met als doel het beheersen van het volleybalspel. Op niveau 1 t/m 3 worden samen met de Nevobo toernooien binnen de regio georganiseerd, waaraan kinderen al snel kunnen deelnemen. Op niveau 4 t/m 6 wordt er competitie gespeeld.

CMV nieuws

Zoek op jaar: Zoek op termen:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

N5.2 Kampioen! 16 december 2019

Gisteren is N5.2 kampioen geworden! Van harte gefeliciteerd met deze topprestatie!

Laatste toernooi CMV 1-3 07 april 2019

CMV 1-3 heeft vandaag hun laatste toernooi gehad van dit seizoen, het was weer een geslaagde morgen!

Volksfeesten volleybaltoernooi 01 juni 2018

VV Tupos was aanwezig bij het Volksfeesten Volleybaltoernooi, waar de meiden van niveau 5.1 en 5.2, de jongens C1 en de meisjes C1 in gemixte teams zich van hun sportiefste kant lieten zien!

Het was een ontzettend leuke dag!

Succes bij Buitentoernooi Neer! 26 mei 2018

Onze jongste jeugd is naar het Buitentoernooi in Neer geweest. Het was een ware prijzenregen: eerste plaats en derde plaats!

Allen van harte gefeliciteerd!

Carnavalstraining CMV Tupos & Alcides 04 februari 2018

Gisterochtend hebben de kinderen van CMV Niveau 1 t/m 3 samen met de jeugd van Alcides en Trio Baolder carnavalstraining gehad. Het was gezellig!Hoera ik sport komt terug! 2022-2023 (3)(1).pdf

Prinses Guusje en adjudant Suus 04 februari 2018

Prinses Guusje en adjudant Suus van VV Tupos CMV N5.1 lopen dit jaar samen met Prins Chris en adjudant Joep voorop met de carnaval van BS de Diamant. Alaaf!

Wedstrijden N1.1: coach gezocht! 17 december 2017

Na de Kerst gaat Niveau 1.1 weer wedstrijden spelen. Vol goede moed en met veel plezier gaat dit team zich van zijn beste kant laten zien!

Wil jij onderdeel uitmaken van dit team? Geef je dan op als coach! We spelen op de volgende data wedstrijden:
21 januari, 4 februari, 18 maart, 8 april en 22 april.

Interesse? Neem contact op met cmv@vvtupos.nl.

Pietentraining 25 november 2017 14 december 2017

Op 25 november 2017 vond weer de Pietentraining plaats! Klik hieronder op één van de foto's om alle foto's te bekijken.

Tupos Weken van het sportplezier: toernooi 31 maart 2017

Tijdens een gezellig en sportief toernooi hebben leden en niet-leden samen de Tupos weken van het sportplezier (CMV) afgesloten.
Zo'n 20 kinderen maakten kennis met volleybal bij VV Tupos.

Voor meer foto's....kijk op onze Facebook pagina!

N2.1 behaalt 1e plaats 12 maart 2017

N2.1 is vandaag 1e geworden tijdens het toernooi in Neer.
Top gedaan jongens en meiden! Proficiat!
Meer artikelen

Lijkt volleybal jou iets?

Proeftraining

Wil je weten wat Cool Moves Volleybal precies inhoud of hoe het is om bij Tupos te spelen? Kom dan drie keer gratis meedoen aan een proeftraining! Stuur voor informatie of aanmelden voor drie proeftrainingen even een mailtje naar cmv@vvtupos.nl

Aanmelden

Wil je komen volleyballen bij Tupos? Klik dan hier om precies te zien hoe je je aanmeld.

Cool Moves Volley! De vétste sport van allemaal!

Wedstrijddagen

Wedstrijddagen CMV downloaden

Kleurplaten

Kleurplaten downloaden

Voor CMV trainers

Cursussen en Clinics

Komen binnenkort!

Handige links

Hier staan wat handige links naar andere sites over CMV.

Spelregels

Nevobo CMV spelregels

Meer info over CMV

Nevobo CMV website

Toernooien en uitslagen N1-3
Privacybeleid | © 2024 Volleybalvereniging Tupos. Website gemaakt door: Jeroen Rood.