Onze sponsoren:

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Toesjee

Gedurende het volleybalseizoen verschijnen er verschillende edities van de Toesjee, hét blad van Volleybal Vereniging Tupos. De Toesjee wordt bij thuiswedstrijden verspreid in Sporthal De Kazing en is via deze webpagina te downloaden. Hieronder zijn de laatste edities van Toesjee te vinden, in PDF-formaat.

Toesjee april 2014 8
Download (1.0 MB)8

Toesjee maart 2014 7
Download (757.6 KB)7

Toesjee februari 2014 6
Download (1.1 MB)6

Toesjee januari 2014 5
Download (1.2 MB)5

Zelf bijdragen

Om in de Toesjee leuke artikelen te kunnen plaatsen voor de hele vereniging is de hulp van de leden nodig. Dus, schroom niet en "klim in de pen".

Het mag vanalles zijn; een wedstrijdverslag, een verslag van een teamuitje, een tekening, …

Bijdragen voor de Toesjee kunnen gemaild worden: toesjee@vvtupos.nl
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

+Toevoeging spelregels omtrent voetfout1010

Er is uitleg toegevoegd aan de spelregels omtrent voetfouten op/over de middenlijn. Dit document bevat deze toevoegingen. uitleg voetfout - 2016-11-10.pdf

+Spelregel wijzigingen 2016-201799

Met ingang van het nieuwe seizoen zijn er wat wijzigingen in de spelregels. Dit kan vragen met zich meebrengen, en daarom heeft VV Tupos in samenwerking met VC Kessel een e-mailadres aangemaakt waar vragen aan geadresseerd kunnen worden. Heb je dus vragen? Stuur je vraag naar: spelregels@vckessel.nl

De wijzigingen zijn voor alle senioren, C en B jeugd. Trainers, Coaches en scheidsrechters. Er is een overzicht gemaakt van de wijzigingen, zodat ze nog eens bekeken kunnen worden.

Download de PDF, zodat je de wijzigingen altijd bij de hand hebt. 2016-2017 VC Kessel-Tupos Spelregelwijzigingen-1.pdf

+Stickers voor wedstrijdformulier11

Toegestaan is het gebruik van stickers, waarop de namen en de relatiecodes van het hele team zijn opgenomen (in volgorde van rugnummer).

De scheidsrechter moet over de rand van de sticker(s) en het formulier zijn paraaf zetten.

Indien geen gebruik wordt gemaakt van deze mogelijkheid, dien je bij het invullen van de wedstrijdformulieren gebruik te maken van hoofdletters bij de relatiecodes.

Bijgaand een MS Word-bestand waarin je de gegevens van je team kunt invullen:

- Rugnummer van hoog naar laag invullen

- Liberospeler twee keer vermelden (in spelerslijst en ook als ‘Libero’ individueel.

Je kan gewoon het hele team invullen, mocht iemand niet aanwezig zijn of de gehele wedstrijd niet hebben gespeeld dan dient er in de laatste kolom een * geplaatst te worden.

Eventuele invallers kan je met de pen noteren.

Als je A4 stickervellen hebt en het daarop print krijg je 4 teamopgaves op het vel die je dan nog even moet uitknippen of op een gewoon A4 printen en met een Pritt-stift op het wedstrijdformulier plakken kan natuurlijk ook. Wedstrijdformuliersticker NeVoBo_blanco.docx

Privacybeleid | © 2024 Volleybalvereniging Tupos. Website gemaakt door: Jeroen Rood.