Onze sponsoren:

Algemene sponsors

Materiaal- en Kledingsponsors

Wedstrijdbal-sponsor

De standaardteams van Tupos spelen in het seizoen 2019-2020 respectievelijk in de regionale 1ste klasse (Dames) en in de nationale 3de divisie (Heren). Heren 2 speelt in de regionale 1ste klasse heren en dames 2 in de regionale 3de klasse. Voor deze teams is het in het seizoen 2019-2020 mogelijk een wedstrijdbal te sponsoren voor de thuiswedstrijden.

Zowel de dames als de heren spelen hun thuiswedstrijden op de zaterdagmiddag of vroeg op de zaterdagavond. Door een wedstrijdbal te sponsoren draagt u bij aan de gehele vereniging. Uw naam of logo wordt in een mooi facebookbericht van Tupos geplaatst en wordt u op de Tupos-website als sponsor van het betreffende team vermeld. De kosten bedragen € 75,-- (Heren 1 en Dames 1) en € 50,-- (Dames 2 en Heren 2).

Borden sponsoring

Met deze optie creëert u een continue reclame-uiting voor uw bedrijf. Uw reclamebord hangt permanent in "Sporthal de Kazing". Naast VV Tupos worden ook de andere verenigingen die gebruik maken van "Sporthal De Kazing" financieel gesteund met deze sponsorbijdrage. Hierbij de belangrijkste gegevens m.b.t. de bordensponsoring:

• Jaarlijkse kosten van een bord: EUR 200,- (excl. BTW)
  • Eenmalige aanschafkosten: circa EUR 150,- (excl. BTW)
  • Bord is eigendom van de sponsor
  • Minimale looptijd 2 jaar
  • Afmetingen: 200 x 60 cm

Heeft u nog vragen of als u bordsponsor wilt worden? Neem dan contact op met sponsoring@vvtupos.nl

Contactpersoon Sponsoring

sponsoring@vvtupos.nl

Sponsoring van VV Tupos

Volleybalvereniging Tupos stelt zich graag open om uw bedrijf meer bekendheid te geven. Met onze circa 250 leden kunt u een groot aantal potentiele klanten bereiken. Via onze website en facebook-pagina. Maar ook door middel van bijvoorbeeld het sponsoren van wedstrijdkleding, wedstrijdballen of een reclamebord in Sporthal de Kazing. Naast de ‘goodwill’ die u bereikt met de sponsoring van Tupos zullen we uiteraard binnen de vereniging uw bedrijf zo goed als mogelijk uitdragen en promoten.

Er zijn vele mogelijkheden om onze vereniging te ondersteunen, waarbij we uw bedrijf op verschillende manieren binnen en buiten onze club bekend(er) kunnen maken. Naast de standaardmogelijkheden is er altijd maatwerk mogelijk in overleg. We maken graag een afspraak met u! Mocht u interesse hebben, aarzel dan niet en neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak via sponsoring@vvtupos.nl.

Privacybeleid | © 2024 Volleybalvereniging Tupos. Website gemaakt door: Jeroen Rood.