Onze sponsoren:

Wat is CMV?

Cool Moves Volley

De afkorting CMV staat voor Cool Moves Volley. Cool Moves Volley (CMV) is een volleybal vorm voor kinderen van 6 t/m 12 jaar waarin kinderen stap voor stap leren volleyballen. CMV wordt gespeeld op 6 niveaus waarbinnen de volleybaltechnieken worden geleerd met als doel het beheersen van het volleybalspel. Op niveau 1 t/m 3 worden samen met de Nevobo toernooien binnen de regio georganiseerd, waaraan kinderen al snel kunnen deelnemen. Op niveau 4 t/m 6 wordt er competitie gespeeld.

CMV nieuws

Laatste toernooi CMV 1-3 07 april 2019

CMV 1-3 heeft vandaag hun laatste toernooi gehad van dit seizoen, het was weer een geslaagde morgen!

Lijkt volleybal jou iets?

Proeftraining

Wil je weten wat Cool Moves Volleybal precies inhoud of hoe het is om bij Tupos te spelen? Kom dan drie keer gratis meedoen aan een proeftraining! Stuur voor informatie of aanmelden voor drie proeftrainingen even een mailtje naar cmv@vvtupos.nl

Aanmelden

Wil je komen volleyballen bij Tupos? Klik dan hier om precies te zien hoe je je aanmeld.

Cool Moves Volley! De vétste sport van allemaal!

Wedstrijddagen

Wedstrijddagen CMV downloaden

Kleurplaten

Kleurplaten downloaden

Voor CMV trainers

Cursussen en Clinics

Komen binnenkort!

Handige links

Hier staan wat handige links naar andere sites over CMV.

Spelregels

Nevobo CMV spelregels

Meer info over CMV

Nevobo CMV website

Uitslagen

Toernooien en uitslagen N1-3
Privacybeleid | © 2024 Volleybalvereniging Tupos. Website gemaakt door: Jeroen Rood.